Så ser Hollywooduppropet ut

nicole-kidman-1.jpg


Länk till bloggpost (Radio Blogger) med ett foto på den annons mot islamistisk terror som 84 kändisar -- bl a Nicole Kidman -- i går satte in som helsidesannons i Los Angeles Times.

(Tog ett tag att hitta själva annonsen, då mest hela bloggosfären länkat en och samma Herald Sun-länk...)

Jag finner annonsen helt logisk och berättigad, dels med tanke på hur terrorvåldet negligerats och relativiserats av delar av vänstern och dels med tanke på den förmodade fortsättningen på den konflikt vi sett de senaste månaderna där Bildt sammanfattar sin spådom som en uppmaning (från en som kanske är och gärna framstår som "jetsetande" politiker?):
"There is every reason to fast the seat belts" (Bildts bloggpost)


bild

(Fast fasten seat belts får mig mer att tänka på en beepande Volvo 240 än Business Class mellan kontinenterna. Men det är förstås jag...)

Well, jag hade förresten väntat mig en text motsvarande minst en fullmatad A4-sida, istället för dessa tre meningar, men det hade naturligtvis varit noll kommunikation medan detta säkert var alldeles utmärkt och ...helt optimalt.

Inget mer orerande i dag... (Och beklagar flamset i detta allvarliga ämne. Va? Är'e freda' i dag? Då så!)

nk062.jpg




Andra bloggar om: , ,

Comments

No responses to “Så ser Hollywooduppropet ut”

Skicka en kommentar

Kommentera relevant och undvik invektiv.

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.