Panik-pausar - läs annat

Jag kommer inte att bidra till världens förbättring på en eller ett par veckor - det vill säga blogga. Men ta gärna del av alla fräscha bloggare i menyn här intill! (Hagwalls blog är inte så dum och "Sänd mina rötter regn" sanslöst bra; Kamikazepiloten bara sanslös - jag vet inte riktigt...)

Jag har just nu, och kommer att ha,




Öh, typ alltså... :-/

Annars är vi ju tacksamma över att Dawit Isaak släppts (min egen insats är cirka noll komma noll -- ungefär som Mathias recenserade sin bloginsats), och önskar nu bara att allt går bra under sista fasen med hemresan (och att det blir ett mildväder i Eritrea beträffande möjligheterna att uttrycka sig). (Låter min lilla länk till Free Dawit vara kvar för att fira att Dawit släppts och med en önskan att detta välkomna frisläppande blir på alla sätt lyckat!)

Comments

No responses to “Panik-pausar - läs annat”

Skicka en kommentar

Kommentera relevant och undvik invektiv.

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.